لوگو رنگی
لوگو نشان تجاری یا نماد گرافیکی است که رابط میان ذهن مشتری و محصول است.
لوگو رنگی دارای ویژگی های زیر می باشد.
۱- لوگو ساده است.
لوگوی ساده هر مشتری را به سمت خود جذب می کند و در عین باعث ماندگاری لوگو در ذهن مخاطب می شود.
۲- سایز مناسبی دارد.
لوگو مورد نظر باید قابلیت تغییر در سایزهای مختلف را داشته باشد. لوگوئی که دارای پیچیدگی های مختلفی باشد در سایز های مختلف قابل درک و تشخیص نیست.لوگو رنگی سایر مناسبی دارد که قابلیت تغییر در سایزها مختلف با حفظ کیفیت را دارد.
۳- تناسب طول و عرض در لوگو رنگی رعایت شده است.
لوگوئی که کوتاه و پهن و یا باریک و بلند هستند تعادل نسبت طول و عرض در آن ها رعایت نشده و از نظر بصری تاثیرگذار نیستند و برای بیننده گیج کننده می باشد.
لوگوی رنگی در چهار فرمت مختلف به صورت تک لایه قابل ویرایش در نرم افزارهای فتوشاپ، ایلوستریتور و کارل دراو با حجم تقریبی ۲۴۷KB مناسب برای مشاغل مختلف می باشد.