لوگو J

فروشنده
تاریخ انتشار
28 سپتامبر 2016
دسته‌بندی
تعداد بازدیدها
0 بازدید
10,000 تومان

لوگو نشان تجاری یا نماد گرافیکی  است که رابط میان ذهن مشتری و محصول است.
لوگو J دارای ویژگی های زیر می باشد.

۱- لوگو ساده است.
لوگوی ساده هر مشتری را به سمت خود جذب می کند و در عین باعث ماندگاری لوگو در ذهن مخاطب می شود.

۲- سایز مناسبی دارد.
لوگو مورد نظر باید قابلیت تغییر در سایزهای مختلف را داشته باشد. لوگوئی که دارای پیچیدگی های مختلفی باشد در سایز های مختلف قابل درک و تشخیص نیست.

۳- تناسب طول و عرض در ان رعایت شده است
لوگوئی که کوتاه و پهن و یا باریک و بلند  هستند تعادل نسبت طول و عرض در آن ها رعایت نشده و  از نظر بصری تاثیرگذار نیستند و برای بیننده گیج کننده می باشد.

۴- حفظ جذابیت بدون رنگ
لوگوی J بدون رنگ نیز جذاب و کارا می باشد که این ویژگی یکی از مولفه های اصلی یک لوگو موفق می باشد.

لوگوی J در چهار فرمت مختلف به صورت تک لایه قابل ویرایش در نرم افزارهای فتوشاپ، ایلوستریتور و کارل دراو با حجم تقریبی ۲۴۵KB مناسب برای مشاغل مختلف می باشد.

 

لوگو J

ادامه مطلب