لوگو هواپیما

فروشنده
تاریخ انتشار
26 سپتامبر 2016
دسته‌بندی
تعداد بازدیدها
0 بازدید
10,000 تومان

لوگو نشان تجاری یا نماد گرافیکی  است که رابط میان ذهن مشتری و محصول است.
لوگو هواپیما دارای ویژگی های زیر می باشد.

۱- لوگو ساده است.
لوگوی ساده هر مشتری را به سمت خود جذب می کند و در عین باعث ماندگاری لوگو در ذهن مخاطب می شود.

۲- سایز مناسبی دارد.
لوگو مورد نظر باید قابلیت تغییر در سایزهای مختلف را داشته باشد. لوگوئی که دارای پیچیدگی های مختلفی باشد در سایز های مختلف قابل درک و تشخیص نیست.

۳- تناسب طول و عرض در ان رعایت شده است
لوگوئی که کوتاه و پهن و یا باریک و بلند  هستند تعادل نسبت طول و عرض در آن ها رعایت نشده و  از نظر بصری تاثیرگذار نیستند و برای بیننده گیج کننده می باشد.

۴- حفظ جذابیت بدون رنگ
لوگوی هواپیما بدون رنگ نیز جذاب و کارا می باشد که این ویژگی یکی از مولفه های اصلی یک لوگو موفق می باشد.

لوگوی هواپیما در چهار فرمت مختلف به صورت تک لایه قابل ویرایش در نرم افزارهای فتوشاپ، ایلوستریتور و کارل دراو با حجم تقریبی ۳۲۴KB مناسب برای سازمان های گردشگری، آژانس های مسافرتی و …. می باشد.

 

لوگو هواپیما

ادامه مطلب