لوگو i
لوگو نشان تجاری یا نماد گرافیکی است که رابط میان ذهن مشتری و محصول است.
لوگو i دارای ویژگی های زیر می باشد.
۱- لوگو ساده است.
لوگوی ساده هر مشتری را به سمت خود جذب می کند و در عین باعث ماندگاری لوگو در ذهن مخاطب می شود.
۲- سایز مناسبی دارد.
لوگو مورد نظر باید قابلیت تغییر در سایزهای مختلف را داشته باشد. لوگوئی که دارای پیچیدگی های مختلفی باشد در سایز های مختلف قابل درک و تشخیص نیست.
۳- تناسب طول و عرض در ان رعایت شده است
لوگوئی که کوتاه و پهن و یا باریک و بلند هستند تعادل نسبت طول و عرض در آن ها رعایت نشده و از نظر بصری تاثیرگذار نیستند و برای بیننده گیج کننده می باشد.
۴- حفظ جذابیت بدون رنگ
لوگو i بدون رنگ نیز جذاب و کارا می باشد که این ویژگی یکی از مولفه های اصلی یک لوگو موفق می باشد.
لوگو i در چهار فرمت مختلف به صورت تک لایه قابل ویرایش در نرم افزارهای فتوشاپ، ایلوستریتور و کارل دراو با حجم تقریبی ۴۰۹۶ مناسب سالن های زیبائی، آرایشگران، لباس فروشان، چهره پرداز، طراح مد و لباس، عروسک فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، آهنگساز،نوازنده، طراح صحنه، انیماتور،گرافیست، عکاس،طراح مد و لباس، طراح داخلی،ناشر، روزنامه نگار، سردبیر،نویسنده، مترجم، نقاش … می باشد.